PSITIC
  • Qui som
    • Presentació
    • Organigrama
    • Investigador Principal
    • Investigadors Responsables
    • Membres
    • Línies de recerca
  • Projectes
    • Projectes de Recerca
    • Projectes de Transferència
  • Assessorament CaixaProinfància
  • Docència
  • Publicacions
    • Articles científics
    • Llibres i capítols
    • Tesis doctorals
    • Informes i documents
  • Premsa
    • Diaris
    • Revistes no científiques
    • Televisió
    • Ràdio
  • Notícies
  • Blog
  • Institut de Recerca
  • Català
    • Català
    • English
    • Español
Select Page
  • All
  • Anteriors
  • Tesis 2004
  • Tesis 2005
  • Tesis 2007
  • Tesis 2008
  • Tesis 2010
  • Tesis 2011
  • Tesis 2012
  • Tesis 2014
  • Tesis 2015
  • Tesis 2016
  • Tesis 2017
  • Tesis 2018
  • Tesis 2019
  • Tesis 2020
  • Tesis 2021
Aproximació a la relació de coaching en educació amb les competències emocionals dels docents. Estudi de cas a un centre escolar d’E.S.O. a Barcelona
Anàlisi de la relació entre la passió vers la funció directiva escolar i les creences prèvies sobre aprenentatge i lideratge. Estudi en una mostra de Directius Escolars de Catalunya
Hackejar l’educació: avaluació de l’impacte socioeducatiu de les hackatons cíviques de transformació educativa
La experiencia de leer y escribir en la escuela: hacia la comprensión de uno mismo en términos narratives
Teixint vincles des de la formació fins a la professió: El paper del capital social dels futurs mestres i dels mestres novells en el seu desenvolupament professional a través de l’anàlisi de xarxes socials
La Bildung como teología de la educación. Análisis hermenéutico de la obra de Edith Stein (1891-1942)
Cursant Concerta. Una aproximació etnográfica a nens, adolescents i joves diagnosticats de TDAH
Anàlisi de la necessitat d’un canvi del model educatiu presencial cap a un model b-learning en l’àmbit del batxillerat a Catalunya, segons les percepcions dels principals agents educatius vinculats a l’etapa.
Diseño y validación de un Modelo de Competencias TIC Docentes en Chile. Taxonomía para evaluar desempeños docentes en contextos educativos municipales de primer ciclo básico
Una nova aproximació a la pobresa infantil. Aplicació de l’indicador europeu “reference budgets” a Catalunya per a àrees densament poblades.
La integració de l’art en educació: el cas d’Art i escola del Centre d’Arts Contemporànies de Vic (ACVIC)
Adequació del perfil del mestre davant les necessitats socioeducatives actuals: consideracions i propostes per a la formació inicial
Community of Inquiry (COI) and Self-Directed Learning (SDL) in Online Environments: An Exploratory, Correlational and Critical Analysis of MOOCs. Introduction to Cybersecurity MOOC Case Study
Proposta d’un model d’avaluació de les competències socials dels alumnes d’educació primària des de l’àrea d’educació física
L’IPAD a l’àrea de música. Disseny, aplicació i anàlisi d’una propsota didàctica a l’educació primària
CAP A UNA ESCOLA JUSTA: la incorporació de la justícia restaurativa en l’àmbit escolar
Les necessitats educatives específiques dels infants adoptats en el context escolar. Proposta per a la millora de la intervenció psicopedagògica
L’aprenentatge dels estudiants adolescents utilitzant les TIC: entre l’escola i les xarxes? Anàlisi de l’entorn personal d’aprenentatge (PLE) dels estudiants de secundària en els nous contextos sociodigitals
La competència comunicativa oral a la Universitat: disseny, implementació d’un programa de comunicació oral a través de presentacions en públic per a docents universitaris de l’àmbit de l’economia i l’empresa i valoració d’impacte entre l’alumnat
Empirical approach to the effect of social capital on the lifestyle, eating habits and weight status of a sample of Catalan adolescents. A specific focus on the family environment in different socioeconomic contexts
El cerco trascendental de la Metafísica. Acerca del pensamiento metafísico de José Gómez Caffarena.
La pregunta por la ética en la hermenéutica de Hans-Georg Gadamer
Aproximació a les competències digitals musicals i la seva didàctica als estudis de grau de mestre en educació primària. Estudi de casos múltiple en la menció d’educació musical de les universitats catalanes
The effectiveness of educational collaborative networks: The leadership of collaborative innovation.
Evaluación de la salud laboral docente: Estudio psicométrico del Cuestionario de Salud Docente.
Exploración de la noción de mesianicidad sin mesianismo de Jaques Derrida y sus implicaciones eticopolíticas.
La dimensió pedagògica en els processos d’adopció internacional. Rellevància de la dimensió educativa en les motivacions inicials per a l’adopció internacional, i en el marc dels processos de formació i valoració d’idoneïtat, a Catalunya.
El tacte educatiu. Bases per a una proposta de formació
La construcció de coneixement complex en un entorn metodològic específic d’aprenentatge universitari
Els projectes educatius de ciutat com a praxi de desenvolupament comunitari de gènesi socioeducativa: Anàlisi i interpretació de la dimensió socioeducativa i sociocomunitària de tres projectes educatius de ciutat de Catalunya
L’estimació en numeració i càlcul a primària. Tipificació i categorització d’estratègies, dificultats i errors
La incorporació de les TIC a l’ensenyament universitari presencial. Descripció, anàlisi i avaluació d’una experiència d’introducció de les TIC en un model d’ensenyament universitari presencial a partir del cas a la FPCEE Blanquerna
El fenomen de la infermeria penitenciària. Una proposta formativa
Música i intel•ligència espiritual a través de l’audiovisual
La Fraternitat Universal
Desenvolupament del judici moral a través del teatre i de la expressió dramàtica.
Cultura de mediació i escola. Estudi d’un cas. Disseny i aplicació d’un programa comprensiu de mediació escolar
Anàlisi i interpretació dels criteris psicopedagògics emprats pels professors de secundària en la presa de decisions que els correspon com a gestors dels aprenentatges dels alumnes.
L’home en el drama de Déu segons Hans Urs von Balthasar
Concepte, formació i professionalització de l’educador social, el treballador social i el pedagog social. Contrast i comparació de llurs intervencions en l’àmbit de la infància.
Solapamiento de dos picos gaussianos : obtención de parámetros de percepción y su relación con los parámetros teóricos
Dios, Individuo y Libertad. La lírica dialéctica de Kierkergaard
Bases hermeneutico-filosòfiques de l’acció educativa : la teoria de la interpretació de Hans-Georg Gadamer
Las Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC): un nuevo escenario para el desarrollo local de las comunidades (Estudio de caso: Comunidad – ÒmniaBarrio Raval – Barcelona)
Estructura de Capital de Empresa: Teorías explicativas y estudio empírico internacional aplicado a grandes empresas
Resiliència i voluntat de sentit en la promoció de la salut psicosocial en els docents. Capacitat de reconstrucció positiva a partir d’un context inicial d’adversitat. Estudi de cas en un Institut d’Educació Secundaria
Contribució de les xarxes sociotecnològiques al desenvolupament comunitari. Estudi del cas Proyecto Ponte dos Brozos com a generador de capital social
El problema ètic del genoma humà des del pensament de Hans Jonas
Una aproximació a l’escola com a organització saludable. Anàlisi de la relació entre el context intern del docent i la síndrome d’esgotament professional.
Hacia una escuela segura y saludable: creación, validación y aplicación de un instrumento para registrar y estudiar los daños no intencionados en la escuela.
La inteligencia emocional y el ajuste psicológico: un estudio transcultural
Análisis y evaluación de un modelo socioconstructivo de formación permanente del profesorado para la incorporación de las tecnologías de información y comunicación. Estudio del caso “CETEI” del proceso de integración pedagógica de la Pizarra Digital
  • Facebook
  • Twitter

Designed by Elegant Themes | Powered by WordPress