PSITIC
  • Qui som
    • Presentació
    • Organigrama
    • Investigador Principal
    • Investigadors Responsables
    • Membres
    • Línies de recerca
  • Projectes
    • Projectes de Recerca
    • Projectes de Transferència
  • Assessorament CaixaProinfància
  • Docència
  • Publicacions
    • Articles científics
    • Llibres i capítols
    • Tesis doctorals
    • Informes i documents
  • Premsa
    • Diaris
    • Revistes no científiques
    • Televisió
    • Ràdio
  • Notícies
  • Blog
  • Institut de Recerca
  • Català
    • Català
    • English
    • Español
Select Page
  • All
  • Anteriors
  • Llibres 2009
  • Llibres 2011
  • Llibres 2012
  • Llibres 2013
  • Llibres 2014
  • Llibres 2015
  • Llibres 2016
  • Llibres 2017
  • Llibres 2018
  • Llibres 2019
  • Llibres 2020
  • Llibres 2021
A History of Western Philosophy of Education in the Contemporary Landscape
Vulnerabilidad
Eixamplar la democracia
Prácticas restaurativas para la prevención y gestión de los conflictos
Vivir en lo esencial
Paraules de consol. En la mort d’un ésser estimat
Reptes de l’educació a Catalunya. Anuari 2018
La vida también se piensa
Desfici. 3 contes
La reina roja
Diseño y aplicación de la flipped classroom
La vida secreta de la pregària
¿Dónde vas, Europa?
Saber dir no
Lideratge ètic
Què, quan i com ensenyar les competències bàsiques a primària
Què, quan i com ensenyar les competències bàsiques a secundària
Vint mestres i pedagogues catalanes del segle XX: Un segle de renovació pedagògica a Catalunya (Referents)
De los ordenadores a los dispositivos móviles. Propuestas de creación musical y audiovisual
Nature and Business Ethics: instrumental reason, natural responsability, and sustainability
Sendas de finitud. Analogía y diferencia
Els valors de La Masia
Inteligencia profesional: ética, emociones y técnica en la acción socioeducativa
Jahrbuch der Österreichischen Karl-JaspersGesellschaft
III Jornades Catalanes sobre l’Infant. La responsabilitat dels adults vers els infants
La construcció de la pau i l’educació per a la ciutadania i els drets humans
Escuela Espacio de Paz. Experiencias desde Andalucía
Crisis social y Estado del Bienestar: las respuestas de la Pedagogía Social
Lideratge per a l’aprenentatge. Estudis de cas a Catalunya
Intervención comunitaria con adolescentes y familias en riesgo
Los confines de la razón. Analogía y metafísica trascendental
La mediación. Nuevas realidades. Nuevos retos
Elaboració de projectes socials: Disseny i avaluació de les accions socioeducatives
¡Tú sí que vales! Historias cortas de niños y niñas que construyen valores humanos
Espais d’aprenentatge
El benestar a l’aula. Eines per a l’acció tutorial (1). Educació per a la convivència
El benestar a l’aula. Eines per a l’acció tutorial (2). Prevenció de conductes negatives i construcció de la cultura de la pau
Cultura de Mediação e Mudança Social
Nuevas propuestas en el trabajo del psicológo de la educación
L’estat de l’educació a Catalunya. Anuari 2006
Memòria històrica, entre ideologia i la justicia
Memòria del segle XX. Idees per al futur
L’obra d’Eusebi Colomer
La Escuela Orientadora. La acción tutorial desde una perspectiva institucional
Conviure 6
Conviure 5
Conviure 4
Conviure 3
Conviure 2
Conviure 1
Poéticas de la Humanización
Desafíos y compromisos del turismo: hacia una visión más humana
El telespectador paquiderm. El tractament audiovisual del patiment
Els mestres de la sospita. Marx, Nietzsche, Freud
¿Qué es la dignidad humana? Ensayo sobre Peter Singer, Tristram Engelhardt y John Harris
Eusebi Colomer, intèrpret de l’humanisme ateu
E-Teaching. Teoría de la función docente en entornos educativos virtuales
Fars del pensament
La nueva pedagogia comunitaria. Un marco renovado para la acción sociopedagógica interprofesional
Reflexions sobre l’educació en una societat coresponsable
Jordi Llimona, rebel i fidel
10 palabras clave ante el final de la vida
Claus ètiques per al segle XXI
Cuidarse a sí mismo. Para ayudar sin quemarse
Educar en un món vulnerable
La tutoría y la orientación en el siglo XXI: nuevas propuestas
Manual de tutoría y orientación en la diversidad
Fronteres de la desraó
Conviure i treballar junts
Personalisme i acció política
Hacia una sociedad responsable: reflexiones desde las éticas aplicadas
Reflexiones educativas: el binomio educación y nuevas tecnologias
Catalunya, reptes ètics
Al filo del pasado. Filosofia hermenéutica y transmissión cultural
Dirigir la escuela 0-3
Diagnóstico prenatal y discapacidad
Patologia dels sentiments
La pedagogía social en la sociedad de la información
Educación y retraso mental crónica de un proceso
Cultivar los sentimientos. propuestas desde la filosofía de la educación
Repensar la dignitat humana
Temps de mediació
Cartes al fill que encara no té nom
Exclusión social y discapacidad
 Hagamos las paces. Propuesta de gestión constructiva, cooperativa, creativa y crítica de los conflictos
El civisme planetari (explicat als meus fills)
Ser humano, persona y dignidad
Nuevo diccionario de teología
50 cartas a Dios
Pedagogia dels sentiments
Intervención psicopedagogica en contextos diversos
Aprendre a pensar
Guia del pràcticum de psicopedagogia
Identitats vulnerables. Estratègies contra l’homogeneïtzació
Cien valores para una vida plena. La persona y su acción en el mundo
No olvidéis la hospitalidad (Heb 13,2). Una exploración teológica
La familia, un valor cultural
La interioridad: un paradigma emergente
La Universidad ante la nueva cultura educativa. Enseñar y Aprender para la Autonomía
Pares i fills: L’aventura de trobar-se avui
Kierkegaard en el laberinto de las máscaras
Cultura de mediación y cambio social
Sobre la hospitalidad. Extraños y vulnerables como tú
Un altre món és possible? Educar després de l’onze de setembre
Entre la fe i la cultura. Memòria i pensament de M. Rosa Farré i Escofet
Psicología comunitaria europea: comunidad, poder, ética y valores
De l’antropologia filosòfica a l’antropologia de la salut
Pensem en la salut?
Healthy Thoughts
Los derechos de los animales
Vint-i-cinc catalans i Déu
I si la mare de Gandhi tingués raó? Identitat, globalització i convivència
Ética del cuidar. Fundamentos, contextos y problemas
Joves i valors : els joves catalans en l’enquesta europea de valors
Cartas sobre Dios y Buda. Un laico cristiano dialoga con una monja budista
Ética de la comunicación y de la información
Història del pensament cristià. Quaranta figures
Rostro y sentido de la acción educativa
La identitat o el que resta per pensar
Cent valors per viure
La conxorxa dels espectres. Introducció dramàtica a Nietzsche
El silencio: un reto educativo
Filosofía de la Medicina. En torno a la obra de E.D. Pellegrino
Imágenes de la naturaleza y producción transgénica
Disciplina y convivencia en la institución escolar
Bioética y religiones: al final de la vida
Perplejidades y paradojas de la vida intelectual
El prácticum en la formación de educadores sociales
Blanquerna: l’herència d’un estil. Versió Breu
Fe i Teologia en la història. Miscel.lània en honor al Dr. Evangelista Vilanova
Quinze pedagogs: la seva influència, avui
La personalización educativa de la sociedad informatizada
La educación moral. Perspectivas de futuro y técnicas de trabajo
Edith Stein: Antropologia y dignidad de la persona humana
Pensar a la Universitat
Repensar 16 conceptes claus de la teologia II
Valors emergents a Europa
Soren Kierkegaard. Una reflexión sobre la existencia humana
Reptes profesionals pel psicòleg de l’educació
II International Emotional Intelligence Congress
Avances en el estudio de la Inteligencia Emocional
Hermenéutica del cuerpo y educación
Educación, conocimiento y Justicia
Col·loquis Vic XV
Voces de la educación social
Empalabrar el mundo. El pensamiento antropológico de Lluís Duch
Book of abstracts. III International Congress of Emotional Inteligence
Cap a la prevenció de riscos a l’escola
La Psicología de la Educación: Espacios de Trabajo
Human development in Business
Educación y nuevas sociedades. La formación inicial del profesorado de Infantil y Primaria
Filosofías postmetafísicas: 20 años de filosofía francesa contemporánea
Guia d’Atenció Psicoterapèutica
Guia del Reforç Educatiu
Model d’Acció Social
Programa CaixaProinfància Llibre Blanc
El benestar als centres i en el profesorat. L’estat de l’educació a Catalunya. Anuari 2011
L’Aina, què tímida que és!
Cinc passes enrere
Tens un missatge
Guia didàctica: pensant en els altres
Entendre’s amb adolescents
L’alimentació, el món i jo
Prevenció dels maltractaments entre alumnes a l’escola
La veu de l’altre. Reflexions i experiències per educar en valors ètics
Per què creure? La raonabilitat de la fe
Explorar el sentido de la realidad
Antropología del cuidar
Poética de la libertad. Lectura de Kierkegaard
Concepto, formación y profesionalización del educador social, el trabajador social y el pedagogo social. Un enfoque interdisciplinario e interprofesional
Pedagogía del sentido
L’home en el drama Déu segons Hans Urs von Balthasar
Intervenció psicopedagògica sobre problemes de desadaptació social
Rostres del silenci
El sofriment: un nou tabú?
L’eternitat de l’instant. Lectura de Nietzsche
Amor y diferencia. El misterio de Dios en Kierkegaard
Geografia de l’absurd
Ètica del perdó
Punt d’inflexió. Lectura de Kierkegaard
Cercles infernals. Sobre el pensament de jove Nietzsche
I-confiable. Educar en l’ús saludable i segur de les noves tecnologies. Guia per a famílies, escoles i educadors
La competència digital a l’educació primària
L’adopció
L’escola del segle XXI. Una mirada des de la societat civil
Treball en xarxa a la formació inicial dels professionals de l’educació
Construir la paz. Transformar los conflictos en oportunidades
Educació per la ciutadania i drets humans
Temps de transmissió. Les seves vicissituds avui
Zygmunt Bauman. Reflexions sobre la modernitat líquida
Sobre el olvido
L’estrès. Mites i realitats
Cuestiones éticas en la educación social. Del compromiso político a la responsabilidad en la práctica profesional
Hartos de corrupción
Como organizar y gestionar una entidad de animacion sociocultural
Guía rápida para conectarse a Internet
  • Facebook
  • Twitter

Designed by Elegant Themes | Powered by WordPress